ردکردن این

محصولات

ضد جعل

ضد جعل

این مجموعه از تولیدات در جهت ایمن سازی اسناد و اوراق در مقابل جعل جلوگیری از کپی های غیر مجاز است. ابطال مشخص سند در زمان کپی ویژگی مهمی می باشد. استفاده از گیلوش های اختصاصی برای تولید هر سند و... امکان درخشش های مختلف در اثر تابش نور های مشخص امکان تشخیص سریع اسناد جعلی از اسناد اصلی را به سادگی فراهم می کند. که از موارد استفاده : -سربرگ -مجوز -دانشنامه -گواهی موقت -گواهی -اوراق شناسایی -قرارداد تک برگ -دفترچه -ضمانت نامه -اوراق بهادار و... را می توان عنوان نمود.

ایمن مهر

ایمن مهر

استفاده از خاصیت سطوح نانو در تولید مهرهای ایمن در مقابل جعل، دقت و کیفیت فوق العاده بالا در تولید ایمن مهر، استفاده از نرم افزارهای طراحی امنیتی بومی سازی شده، استفاده از گیلوش های اختصاصی در طراحی مهر، طراحی مهرهای یکتا در ایمن سازی مهرهای سازمانی استفاده از شناسنامه های سطح بندی شده جهت شناخت مهر اصلی و جعلی همگی امکانی را در سامانه imenmohr.iبرای ایمن سازی مهر های شما در مقابل جعل و شناسایی نقش مهر های جعلی را فراهم نموده است.

Anticopy color

Anticopy Colors

رنگ های ویژه انواع سیستم های چاپ امنیتی و ضد جعل در شرکت پایا سیستم بهستان تولید می گردند.
تعدادی از رنگ های قابل ارائه : -رنگ های OVI , MOVI -رنگ های خورشیدی(photochromic) -رنگ های کد خاص(Panton) -رنگ های مغناطیسی -واترمارک سیاه و سفید -رنگ های حساس به PH -رنگ های فرابنفش و فروسرخ آشکار و پنهان -تولید رنگ های خاص سفارشی

نشان نرم افزار های ضد جعل

نرم افزار

گروهی از نرم افزار هاو سامانه ها جهت پیشگیری از جعل و تولید اسناد ضد جعل و همچنین محافظت و رمزنگاری اطلاعات تولیدی شرکت پایا سیستم بهستان است.

اشتراک گذاری